آرزوها
آرزوها



به همین سادگی رفتی ، بی خداحافظ عزیزم

سهم ِ تو شد روز تازه ، سهم ِ من برات که بریزم

به همین سادگی کم شد ، عمر گلبوته تو دستم

گله از تو نیست میدونم ، خودم اینو از تو خواستم

به جون ستاره ها تو عزیزتر از چشامی

هر جا هستی خوب و خوش باش

تا ابد بغض صدامی

تو رو محض ِ لحظه هامون نشه باورت یه وقتی که دوستت ندارم

اینو به خدا گفتم به سختی

من اگه دوستت نداشتم پای غم هات نمی موندم ، واست اینهمه ترانه از ته دل نمی خوندم

اگه گفتم برو خوبم واسه این بود که می دیدم داری آب میشی می میری

اینو از همه شنیدم

دارم از دوریت می میرم تا کنار من نسوزی

از دلم نمیری عـُـمرم ، نفسامی که هنوزی

تو رو محض ِ خیره هامون که نفس نفس خداشو از همون لحظه که رفتی روحم از تنم جدا شد

« تو که تنها نمیمونی ، منه تنها رو دعا کن

خاطراتمـــو نگه دار ، امـــا دستـــامـــــــــــــــو رها کن !

دست ِ تو اول عشقه ، بسپارش به آخرین مرد

مردی که پشت یه دیوار واسه چشمات گریه می کرد »

گریه میکرد ، گریه میکرد ، گریه میکرد .... !

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 1 مهر 1390برچسب:, ساعت 19:52 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar